LoveHorseLinnea.blogg.se

Denna blogg handlar om mode men speciellt HÄSTAR!!

22 December!

Kategori: Allmänt

Frågor och Svar!
 
1: Har du någon pojkvän vad heter han i så fall?
Svar: Ja jag har en pojkvän han heter Lukas!
2: Vad kommer du att ge din syskon och föräldrar i julklapp?
Svar: Det vill jag inte berätta för alla i min familj läser min blogg!
3: Hur är dina syskon?
Svar: Retsamma men dom är också väldigt snälla och jag älskar dom väldigt mycket!
4: Vad är det bästa julkappstipset som du kan ge om en person älskar hästar?
Svar: Då kan du ge en ryktborse eller et spö eller något som tillhör hästar! T.e.x  hästgodis!
5: Är du kär i någon och isåfall ur gör du för att visa det?
Svar: Jag är kär i min pojkvän! Så jag behöver inte visa det så mycket! För han vet att jag älskar honom!
6: Hur ska jag göra om jag är kär?
Svar: Då tycker jag att du ska gå fram till den personen och visa vilken under bar person du är!
7: Vad ska du göra i sommar?
Svar: Jag vet inte jag har inte tent så långt en!
8: Märker du lätt om en person är oekta eller ekta?
Svar: Ja det gör jag!
9: Vad skulle du välja hällst?
One direction!
Eller
The Fooo!
Svar: Jag vet inget om One direction så jag tar nog The Fooo!
10:
Bio 
eller
Tv
Svar: Jag skulle nog välja tv för jag tycker inte jätte mycket om att gå på bio!
11:
Rida 
eller
Göra läxor
Svar: Jag skulle lätt ta rida för läxor är inte kul tycker jag men det måste göras!
12:
Rida 
eller
mocka.
Svar: Jag skulle lätt ta rida för att det är inte kul att mocka men det måste göras!
13: Vilken inredningstil har du i ditt rum i Sverige och Norge?
Svar: I Norge så delar jag rum med min mormor och morfar. Det är bara trä överallt! Men i Sverige så har jag blot, vitt och rött!
14: Hur ska din dröm häst vara?
Svar: Den ska helst vara svart men jag bryr mig inte jätte mycket om hur den ser ut! Den ska var lagom pigg och lite busig!
15: Vad ska den heta!
Svar: Jag vet inte! Men helst vill jag att den ska heta Bell!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: